انواع ژست های عکاسی دخترانه در طبیعت

آموزش عکاسی در آغوش گرفتن طبیعت همیشه یکی از چیزهایی است که به انسان احساس خوبی می دهد. یکی از سرگرمی هایی که بسیاری از افراد در طبیعت به دنبال آن هستند عکاسی است. تیم هنری کافه رزبری با جمع آوری جدیدترین گزینه ها ( چیدمان عکاسی از طبیعت دخترانه ) در مطلب زیر سعی در ثبت و ساخت زیباترین عکس ها در دل طبیعت به شما عزیزان داشت. امیدواریم خوشتان بیاید. یکی از مهم ترین سوالاتی که هنگام عکس گرفتن ذهن همه را درگیر می کند این سوال است; چیکار کنم که مناسب و زیبا باشه؟ بسیاری از مردم از یکسان بودن تصاویر خود راضی نیستند و دوست دارند چیزهای مختلفی بدانند. در این زمان از آنجایی که دختران و خانم ها بیشتر به عکاسی علاقه دارند، برای ساختن تصاویر زیباتر و دلنشین تر، باید بهترین و زیباترین ویژگی های متناسب با محیط را بشناسیم. . تقریباً هر محیطی به ژست خاص خود نیاز دارد. ما بسته به موقعیت، اعم از مهمانی، مراسم، در خانه، در طبیعت و ... در ژست های مختلف عکاسی می کنیم، اما باید به همه ژست ها عادت کنید. در ادامه این مقاله با ژست های زیبای دخترانه در طبیعت آشنا شوید.

انواع ژست های دخترانه

خیلی راحت به نظر می رسد، جلوی دوربین بایستید، لبخند بزنید و عکس بگیرید. اما معمولا از نتیجه راضی نیستید. مشکل کجاست؟ همه پاسخ ها به یک نکته خلاصه می شود: وضعیت بدنی مناسب.

گرایش: بهترین راه برای از بین بردن استرس سوژه این است که از آنها بخواهید به دیوار یا چیز مشابهی تکیه کنند. این ژست نقطه شروع عالی برای عکاسی است. اگر دیوار حائل وجود دارد بهتر است بافت و رنگ قوی داشته باشد. تکیه دادن را می توان در حالت نشسته، مانند تصویر بالا، با یک پا جمع شده و دیگری کاملاً کشیده انجام داد.

موقعیت درست: ممکن است مکان مناسبی برای ایستادن در محل عکسبرداری وجود نداشته باشد. در این مورد، باید به دستان سوژه فکر کنید. از دست در جیب تا گرفتن شاخه های درخت. یک وضعیت خشک و مصنوعی تصویری غیرحرفه‌ای ایجاد می‌کند، در حالی که یک وضعیت مستقیم و عمودی که تمام شانه‌ها را به یک اندازه نشان می‌دهد، سوژه شما را پهن و پهن نشان می‌دهد، چیزی که اکثر ما نمی‌خواهیم. اگر شما یک مدل نیستید، پس کنترل تصویر دشوار است.

وضعیت نشستن: دراز و نشست یکی از قوی ترین تمرینات است. یک دختر روی صندلی باید یک زانو را دراز کند و با دو دست نگه دارد. به همین دلیل من معمولا از دخترانی که نشسته اند، به چیزی تکیه داده اند یا دراز کشیده اند عکس می گیرم. همه این فعالیت‌ها باعث می‌شوند که سوژه در حالت طبیعی و راحت‌تر وزن خود را تغییر دهد، اگر مستقیماً در مقابل دوربین ایستاده باشید.

ژست عکاسی دختر پاییزی: حتما شنیده اید که پاییز را سلطان فصل ها می نامند. این هود واقعاً با طبیعت پاییزی هماهنگ می شود. فضای طبیعی و رنگ ها در این زمان از سال بی نظیر است. از ایده های عکاسی پاییز زیر استفاده کنید. از برگ ها و عناصر این فصل در عکاسی خود غافل نشوید. لباس بافتنی، کلاه و شال در عکس های پاییزی دخترانه به نظر می رسد. در نهایت لبخند بزنید و با عکس گرفتن خاطرات این فصل را ثبت کنید.

جمع بندی

از او بخواهید کمی سرش را بچرخاند و به شما نگاه کند. اگر دست‌های او روی هم قرار گرفته‌اند، باید به جای زیر بغل، به چانه‌اش نزدیک‌تر شوند. این مثال دیگری از ژست است که در آن از سوژه خود می خواهید برای حمایت کمی به چیزی تکیه کند. از او بخواهید سرش را به سمت دیواری که در مقابل آن نشسته است بچرخاند تا وضعیتش طبیعی به نظر برسد.

یکی دیگر از ژست های بسیار زیبا برای دختران، به خصوص دختران دبیرستانی، این است که به پهلو روی زمین دراز بکشید و سر خود را با یک دست بالا بگیرید. این ژست برای عکس های تمام قد مناسب است، به خصوص اگر پس زمینه واقعا خوبی داشته باشید. این ژست مخصوصا برای عکس های سر و شانه مفید است.

Comments

Popular posts from this blog

قیمت گذاری طراحی سایت بر چه اساس می باشد؟

چگونه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شویم؟

آشنایی با اصطلاحات رایج عکاسی