آشنایی با اصطلاحات رایج عکاسی


فیلمبرداری نیز مانند آموزش عکاسی حرفه ای دارای اصلاحات بسیار می باشد که معرفی و توضیح آن در این مطلب نمی گنجد، اما ما به طور خلاصه موارد را معرفی می کنیم.
اصطلاحات فیلمبرداری به 4 بخش اصلی تجهیزات، نورپردازی و نکات فنی دسته بندی می شوند. هر کدام از این دسته ها، خود دارای اصلاحات مربوط به فیلمبرداری می باشند.

       پرده سبز یا کروماکی: از این پرده ی سبز به عنوان زمینه برای ویرایش و ویرایش فیلم ها استفاده می شود.

       فیلتر: این فیلترها میزان ورودی به لنز را کنترل می کند و در انواع شیشه ای، پلاستیکی و ژلاتینی می باشد.

        زاویه دوربین نسبت به سوژه: برای فیلمبرداری از سوژه باید در زوایای مختلف قرار گرفت. این زوایا شامل زاویه بالا، پایین و حالت آی لول Eye Level  که دوربین و بازیگر درست رو به روی یکسان قرار دارند، می   شود.

       انواع مختلف نماها: در فیلمبرداری شات ها و نماهای وجود دارد که مواردی از آن شامل کلوزآپ، مدیوم کلوزآپ، مدیوم شات، فول شات، لنگ شات و… می باشد.


آموزش عکاسی حرفه ای

ابتدا مهم است که بدانید چرا آموزش عکاسی حرفه ای را می توانید ببینید. اگر می توانید عکس های خوبی داشته باشید، اما نمی تواند برای واجد شرایط بودن هزینه ها صرف کنید، راه های زیادی برای توسعه مهارت هایتان وجود دارد.

در این وب سایت با ما در مدت کوتاهی به آن می رسد پس به شما پیشنهاد می کنید این ویدئو را از دست ندهید.

جمع بندی
گسترش دانش خود، در زمینه ی اصطلاحات عکاسی باعث تصاویر با کیفیت می شود و شما را در زمینه عکاسی به مراحل بالاتر ثبت می کند. 
آنچه می‌دانم، دنیای عکاسی از اصطلاحاتی است که مربوط به انواع دوربین‌ها، انواع لنزها و انواع تجهیزات نورپردازی و عکاسی می‌شود و تمام آن‌ها را در این مقاله امکان پذیر نیست.
امیدواریم اصطلاحاتی که در این مطلب به طور خلاصه معرفی و بیان برای شما مفید واقع شده باشد.
دیدگاه های خود را در رابطه با اصطلاحات رایج عکاسی در میان فرود.

Comments

Popular posts from this blog

چگونه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شویم؟

قیمت گذاری طراحی سایت بر چه اساس می باشد؟