قیمت گذاری طراحی سایت بر چه اساس می باشد؟

 مهمترین و اولیه ترین عامل در تعیین هزینه طراحی وب سایت برای شما، نیروی کار و زمان مورد نیاز برای پروژه طراحی سایت می باشد.

احتمالاً برای شما واضح است که دلایل اصلی تعیین نرخ طراحی وب سایت، میزان ساعات کاری و تجربه منابع انسانی است. اما من به شما گفتم که مهمترین عامل در تعیین هزینه ساخت وب سایت نیروی کار است و در زیر سوال را به طور کامل باز می کنیم تا در نهایت بتوانید در انتخاب شرکت طراحی سایت خود تصمیم درستی بگیرید.

تفاوت در هزینه طراحی وب سایت بین وردپرس و سیستم اختصاصی 

در طول سال‌ها، ما وب‌سایت‌های زیادی طراحی کرده‌ایم و با انواع مختلفی از کسب‌وکارها آشنا شده‌ایم. بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند از یک برنامه رایگان بسیار محبوب و حرفه ای مانند وردپرس برای طراحی و توسعه وب سایت خود استفاده کنند، در حالی که برخی از مشاغل دیگر ترجیح می دهند کل سیستم سایت را از ابتدا طراحی کنند.
وردپرس یک سازنده وب سایت است که دارای بسیاری از ویژگی های از پیش طراحی شده است. اگر می خواهید یک وب سایت از ابتدا ایجاد کنید و کسب و کار جدیدی دارید، توصیه می کنم هرگز این کار را انجام ندهید.
طراحی یک سیستم سفارشی از ابتدا برای شما هزینه زیادی دارد. برنامه نویسی اصلی و به روز رسانی آن مستلزم هزینه های مالی زیادی در هر ماه است. اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید بسیاری از نیازهای خود را با افزونه های آماده آنها برطرف کنید.
10 بار طرح بندی وب سایت شما از ابتدا برنامه ریزی شده است! برای استفاده از وردپرس باید هزینه پرداخت کنید. علاوه بر این، هزینه هایی که برای ساخت و نگهداری یک سیستم اختصاصی پرداخت می کنید بسیار بیشتر از استفاده از وردپرس است.
وردپرس هسته خود را به صورت رایگان به روز می کند و هر از چند گاهی ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کند. اگر از سیستم خودتان استفاده می کنید، برای جلوگیری از هک شدن سایت، هسته سیستم باید توسط همان برنامه نویس یا طراح سایت به روز نگه داشته شود که باید هزینه آن را از طریق وردپرس بپردازید.

جمع بندی

امیدوارم توضیحات بالا به شما در تعیین قیمت وب سایت شما کمک کرده باشد. برای یک نمای کلی، می توانید قیمت ایجاد یک وب سایت با وردپرس یا انحصاری را مشاهده کنید.

هزینه طراحی سایت اختصاصی از حداقل 50 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت طراحی سایت سفارشی با وردپرس از 16 میلیون تومان شروع می شود.

قیمت ساخت وب سایت با وردپرس و قالب آماده بین 6 تا 16 میلیون تومان است.

توجه داشته باشید قیمت های اعلام شده فقط تقریبی است. جزئیات و قیمت های اعلام شده بر اساس تجربه چندین ساله ما در زمینه طراحی سایت می باشد.

https://sitemashad.ir/


Comments

Popular posts from this blog

چگونه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شویم؟

آشنایی با اصطلاحات رایج عکاسی