تفاوت بین عکاسی دیجیتال و عکاسی آنالوگ چیست؟

آموزش عکاسی اگرچه هنوز هم هستند عکاسانی که از عکاسی آنالوگ استفاده می کنند، اما بیشتر حرفه ای ها به عکاسی دیجیتال روی آورده اند. دلایل خوبی برای تغییر از آنالوگ به دیجیتال وجود دارد:

دوربین های دیجیتال کیفیت تصویر واقعی و اصلی را ارائه می دهند اما در دوربین های آنالوگ به دلیل تراکم پیکسلی پایین، کیفیت تصویر واقعی دیده نمی شود.

در طول عکاسی دیجیتال، می‌توانید یک یا دو ثانیه پس از ضبط تصویر یا قبل از عکاسی در حالت LIVE VIEW در دوربین‌های دیجیتال، یک تصویر را روی صفحه LCD داخلی مشاهده کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید تصویر را ذخیره یا حذف کنید. این ویژگی در عکاسی آنالوگ وجود ندارد.

برای اطمینان از کیفیت رنگ عکس های خود می توانید از صفحه نمایش هیستوگرام که دوربین های دیجیتال برای عکس ها ارائه می دهند استفاده کنید. با عکاسی آنالوگ این امکان وجود ندارد.

در زمان های قدیم عکاسی به صورت آنالوگ انجام می شد، به گونه ای که فرد به دانش عکاسی زیادی نیاز نداشت و به تجهیزات عکاسی زیادی نیاز نداشت، فقط یک دوربین رول فیلم کافی بود و فیلم کافی بود. 24 یا 36. این عدد به این معنی است که می توانید به اندازه یک قاب عکس بگیرید، اگر 24 بود می توانید 24 یا 36 عکس بگیرید. پس از گرفتن عکس، آن را به نزدیک ترین چاپخانه می برید و سپس شروع به چاپ عکس های خود می کنید. این مشکل ایجاد می کند

تفاوت بین عکاسی آنالوگ و دیجیتال

ما عکاسی آنالوگ را توضیح دادیم، حالا بیایید تفاوت آن با عکاسی دیجیتال را بررسی کنیم.

زیرا در عکاسی آنالوگ نمی توان در گرفتن عکس بی نقص اشتباه کرد که عکاسی را سخت و خسته کننده می کرد، اما چون عکاسی دیجیتال این کار را آسان می کند، می توانید هر چقدر که می خواهید عکاسی کنید و در عین حال می توانید از آن استفاده کنید. صفحه نمایش گوشی یا مانیتور یا دوربین خود را تا زمانی که عکسی عالی بگیرید. یک عکس بگیرید و سپس آن را پیگیری کنید و سپس عکس خود را چاپ کنید، حتی عکس خود را بصورت آنلاین چاپ کنید تا:

الف- اولین تفاوت این است که عکاسی آنالوگ خسته کننده است و زمان زیادی می برد، بنابراین تعداد نسبتاً محدودی از تصاویر راضی کننده وجود دارد، اما عکاسی دیجیتال بسیار سرگرم کننده است، زمان زیادی وجود دارد و نتیجه آن نتایج عالی است. تعداد تصاویر در نتیجه دلخواه.

ب- مرحله بعد، نکته ای که باعث تفاوت زیاد بین عکاسی آنالوگ و دیجیتال شد. با عکاسی آنالوگ، مستقیماً از سوژه عکس می گیرید و سپس عکس را در اتاق تاریک چاپ می کنید. به عبارت دیگر، نمی‌توانستید با عکس خود تداخل داشته باشید، اما در چاپ دیجیتال، پس از گرفتن عکس، می‌توانید آن را با نرم‌افزارها یا برنامه‌های مختلف ویرایش کنید، تنظیماتی مانند روشنایی و رنگ را تا وضوح تصویر تغییر دهید و اندازه عکس خود را چندین بار تغییر دهید. روش مناسب همچنین فیلترهای مختلف زیادی به عکس خود بدهید، این فیلترها می توانند انواع مختلفی را در عکس ایجاد کنند، سپس عکس را چاپ کنند و گاهی شاسی را چاپ کنند و در نهایت یک عکس زیبا و متفاوت با عکاسی دیجیتال داشته باشند.

جمع بندی

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم نکاتی را در مورد عکاسی آنالوگ و دیجیتال به شما کاربر منتقل کنیم. علاوه بر صفحه ویرایش عکس، می توانید برای سفارش عکس های خود خدمات دیگری مانند چاپ عکس شخصی و قاب های طرح دار را در این سایت مشاهده کنید. استفاده از هدایا و سایر محصولات در این سایت.

Comments

Popular posts from this blog

قیمت گذاری طراحی سایت بر چه اساس می باشد؟

چگونه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شویم؟

آشنایی با اصطلاحات رایج عکاسی