چگونه یک آتلیه عکاسی در خانه راه اندازی کنیم؟

 آموزش عکاسی بسیاری از هنرمندان آرزوی داشتن استودیوی ضبط خود را دارند. حالا حتما می پرسید چگونه یک استودیوی ضبط خانگی راه اندازی کنیم؟ اجازه دهید به شما بگوییم که شروع چقدر آسان است. در این مقاله سعی کردیم نکاتی را در مورد نحوه راه اندازی یک استودیو خانگی مقرون به صرفه ارائه کنیم. با ما بمان. برنامه ریزی برای راه اندازی یک استودیوی عکاسی خانگی می تواند طاقت فرسا باشد. به خصوص از آنجایی که فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اکنون چگونه شروع کنید؟ اولین قدم این است که در استودیوهای عکاسی نزدیک شما تحقیق کنید. ممکن است نتوانید به صورت فیزیکی از این استودیوها بازدید کنید. فقط آن را به صورت آنلاین جستجو کنید. گهگاه برخی از این آتلیه های عکاسی نیز عکس هایی از تجهیزات خود منتشر می کنند. با مشاهده تنظیمات آنها می توانید نحوه چیدمان لوازم خانگی را در خانه خود بگویید. اما به خاطر داشته باشید که عکاسی از تجهیزات گران قیمت ممکن است سال ها طول بکشد. بنابراین، فعلاً با موارد ضروری شروع کنید. به این فکر کنید که چگونه می خواهید تیراندازی کنید، آیا می خواهید در یک مکان بمانید؟ یا در مکان های مختلف عکس می گیرید؟ اگر به طور منظم عکاسی نمی کنید یا کار شما فقط با روشنایی تمیز دیوار و پنجره شروع می شود. برای یک پرتره ساده این استودیو کافی است. اما اگر چندین بار در هفته عکاسی محصول انجام می دهید، یک آتلیه عکاسی خانگی برای شما مناسب است.!

برای یک آتلیه عکاسی خانگی کوچک از چه تجهیزات اولیه ای باید استفاده کرد؟

تعداد زیادی تجهیزات استودیویی وجود دارد که می توانید برای استودیو خود خریداری کنید و انتخاب درست آن ها دشوار است. بنابراین برای مطالعه خود به چه چیزی نیاز دارید؟ خودتان را مجبور به خرید همه چیز نکنید. شاید باور نکنید، اما تعداد محدودی تجهیزات عکاسی برای استودیو مورد نیاز است. در اینجا چند ابزار مورد نیاز یک استودیوی عکاسی خانگی کوچک آورده شده است:
نور: نور و آینه کافی برای عکاسی. اما سه لامپ بسیار راحت تر است.

Flash Trigger: این ابزار به شما کمک می کند فلاش خود را از راه دور فعال کنید. شما باید مدلی را انتخاب کنید که با استروب و دوربین شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت کار نخواهد کرد.

اصلاح کننده نور: بازتابنده و چتر اجباری است. انواع ارزان تری از چترها و سافت باکس ها وجود دارد که می توانید تهیه کنید. این چیزها به اندازه کافی خوب هستند، اما کوچک هستند و بسته بندی آنها آسان است.

لامپ: برای هر لامپ یک پایه وجود دارد. هرچه لامپ شما سنگین تر باشد، قوی تر است. به دلیل افزایش خطر افتادن لامپ یا ضعیف و ناپایدار بودن، بهتر است روی لامپ های ارزان سرمایه گذاری نکنید. قد بلندترها انتخاب بهتری هستند. به خصوص که لامپ روی سوژه قرار خواهد گرفت. با این حال، خوب است از یک توقف کوتاه استفاده کنید که بتواند مدل را برجسته کند یا نور پشت مدل را پنهان کند.

پس زمینه: پس زمینه تاشو می تواند نقطه شروع خوبی باشد. به خصوص اگر نمی توانید کاغذ دیواری را به طور دائم روی دیوار قرار دهید. برای این کار می توانید گزینه های ارزان تری را انتخاب کنید.

سایر تجهیزات مورد نیاز

تجهیزات عکاسی تنها تجهیزات مورد نیاز یک هتل نیستند. ممکن است برای عکس های روزمره خود به ابزار متفاوتی نیاز داشته باشید. مثلا:

نردبان: نردبان برای تغییر دیدگاه شما نسبت به مدل در حین عکاسی مفید است. همچنین برای تغییر زاویه لامپ ها و موقعیت آنها استفاده می شود.

پنکه: یک پنکه می تواند با دمیدن زیر مو یا لباس شما به ظاهر شما حرکت کند. علاوه بر این می تواند محیط استودیو را خنک کند. چراغ های چشمک زن و لامپ ها گرمای زیادی تولید می کنند. یک فن این گرما را کاهش می دهد.

سه راه برق: اگر از لامپ قابل حمل استفاده می کنید، بهتر است از سه راه با سیم بلند استفاده کنید تا فضای کافی برای اتصال وسایل برقی وجود داشته باشد.

مبلمان: اگر می خواهید مجسمه ای بزرگتر از هد شات بگیرید، بهتر است مقداری مبلمان در فضا داشته باشید. صندلی و صندلی می تواند برای این کار مناسب باشد.

جمع بندی

ما در استودیو اسنپ شات امیدواریم که از این ایده ها برای ایجاد استودیوی خانگی یا سیار خود استفاده کرده باشید. به شما توصیه می کنیم زیاد آرمان گرا نباشید و بهترین تجهیزات و بهترین استودیو را برای او آرزو کنید. از خلاقیت و تمایل خود برای رسیدن به آنچه می خواهید نهایت استفاده را ببرید.

Comments

Popular posts from this blog

قیمت گذاری طراحی سایت بر چه اساس می باشد؟

چگونه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شویم؟

آشنایی با اصطلاحات رایج عکاسی