دوره ی آموزشی طراحی وب چه مراحلی دارد؟

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد امروزه بسیاری از کسب و کارها برای نمایش نمونه کارها و خدمات خود نیاز به وب سایت شرکتی دارند و گاهی افراد برای سرگرمی یا نوشتن محتوای شخصی و گاهی برای معرفی، ارائه رزومه و خلاصه تجربیات خود وب سایت خود را ایجاد می کنند. شاید برای شما سوال شده باشد که برای ایجاد یک وب سایت چقدر باید هزینه کنید و آیا ما خودمان می توانیم این کار را انجام دهیم؟

هزینه راه اندازی بیشتر وب سایت ها زیاد نیست، اما اکثر افراد می توانند خودشان به موقع این کار را انجام دهند. مقالات آموزش طراحی سایت بسیار زیاد است و شما می توانید در کنار مقالات از فیلم های آموزش طراحی سایت استفاده کنید. بسیاری از ویدیوهای طراحی وب سایت مقدماتی و متوسط ​​رایگان هستند و حتی برخی از سایت ها فیلم های طراحی سایت پیشرفته رایگان را ارائه می دهند. در این مقاله چند وبسایت دوره های آموزشی طراحی را ارائه می دهیم

مراحل اصلی ایجاد یک وب سایت چیست؟

 ،فرآیند طراحی سایت شامل مراحل زیر می باشد: انتخاب نام وب سایت و ثبت دامنه، نوع سایت و نرم افزار خود را انتخاب کنید

برآورد منابع مورد نیاز و خرید هاست می باشد. DNS دامنه

اگر سایت پویا است، نرم افزار و قالب های سایت را برای یک سایت داینامیک نصب کنید و سپس صفحات را ایجاد کنید. اگر سایت ثابت است، صفحات سایت را طراحی کنید و تصاویر، ویدئوها و صفحات را در هاست آپلود کنید.

برخی از مراحل طراحی وب سایت آسان است و در عرض چند دقیقه یاد می گیرید که چگونه آن را انجام دهید، اما برای سایر مراحل باید مقالات آموزشی و دوره های آموزشی ویدیویی زیادی را جستجو کنید تا موضوع را توضیح دهید. پس از مطالعه، باید سعی کنید و تمام مراحل را برای راه اندازی وب سایت حداقل یک بار بررسی و دنبال کنید.
به یاد داشته باشید که شاید برخی از مراحل بالا برای فردی که مبتدی است و تجربه ای در ساخت وب سایت ندارد مشکل جدی باشد و مجبور شود به شرکت های طراحی سایت مراجعه کند و سفارش طراحی سایت بدهد اما اگر حوصله ندارید. و فیلم آموزشی بسازید. به اطراف نگاهی بیندازید و خواهید دید که راه اندازی اکثر سایت ها آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در عین حال اگر سایت خاصی با امکانات خاص می خواهید و بازدید کننده زیادی داشته باشد، باید با کارشناسان تماس بگیرید و کار را به افراد متخصص بسپارید.

جمع بندی 
وردپرس نیز در زمینه وب سایت های خرید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. افزونه محبوب ووکامرس را نصب کنید و یکی از قالب های آماده سازگار با این افزونه را نصب کنید. به این ترتیب شما یک سایت خرید خواهید داشت. البته نصب یکی از افزونه های درگاه پرداخت الکترونیکی نیز الزامی است. البته برای راه اندازی سایت فروشگاهی بهتر است از CMS تخصصی و نرم افزار فروشگاه ساز استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با ووکامرس، مقاله زیر را در سایت فرادرس دنبال کنید. این سایت آموزش های مفیدی در زمینه برنامه نویسی، شبکه و آموزش عمومی کامپیوتر و اینترنت منتشر می کند.

Comments

Popular posts from this blog

قیمت گذاری طراحی سایت بر چه اساس می باشد؟

چگونه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شویم؟

آشنایی با اصطلاحات رایج عکاسی